11/29/2015

November favoritter









max faktors masterouch under eye -concealer Jeg har været helt vild med den i denne her månede. Især fordi jeg ikke har særlig store probler med bumser, men rigtig meget blå hævede poser under øjnene. Når jeg står op om morgnen starter jeg med at tage 2 skeer, (bedst vidst de har lagt i køleskabet eller fryseren. natten over). Så tager jeg dem på mine øjne i 30 sekunder. Og så er jeg klar til at lægge min concealer med min beauty blender.
Kan købes her


Øjenbryns kniv/skraber fra Depend
Jeg har set dem før men ikke rigtig prøvet dem, Men så prøvede jeg at købe dem for et par uger siden . Er blevet helt vild med dem, de er mega nemme at bruge, og meget mindre smertefulde end en pincet. Især til under øjenbrynene er de super smarte. Det eneste dårlige der er at sige ved dem er de af en eller anden grund gør min hud rigtig tør der hvor jeg bruger den rundt om øjenbrynene, men ikke noget en god fugtigheds creme ikke kan klare.
Kan købes her

aloe soohting night cream
Jeg har parfume allergi, så det kan godt være lidt svært at finde nogle gode fugtigheds cremer, hvor jeg ikke bare bliver helt rød i hovdet pga parfume. Men jeg har fundet en super god linje som The body shop har lavet, med en masse alo vera produkter med bl.a deres nat cream. Den er super god og den efterlader ens hud dejlig og fugtig.
Kan købes her

rullekrave trøje fra H&M
Måske har i set mit H&M haul hvor jeg bl.a viser den her rullekrave trøje. Jeg er blevet helt vild med den, den er super lækker, og så kan den bare styles med alt. Især nu hvor det er blevet koldere udenfor er den super lækker at have på. og den sidder super godt.
Kan købes her

Tørklæde fra ONLY
Er blevet helt vild med det her halsterklæde som jeg købte sidste år. Jeg fandt det inde i mit skab, og har hat det på næsten hver dag siden, når jeg er trådt udenfor. Der er ikke noget bedre end et dejlig varmt halsterklæde når det er koldt udenfor.
Kan købes her

Duftlys fra IKEA
Jeg er blevet helt vild med at have et duftlys eller to,stående rundt omkring på mit værelse.
De super søde, jeg elsker virkelig at de er i glas krukker ( det ser vildt sødt ud). Og så er det virkelig lækkert at gå ind i et rum, hvor der bare er en skøn velkendt duft. Er generelt bare bllevet super glad for duftlys.
Kan købes her

varm hyldebærsaft
For mig er der ikke noget der siger mere efterpr en en kop varm hyldebær saft, det smager så mega godt, også hvis man er syg. Jeg tror faktisk ikke der er så mange der drikker det, eller også så er der mange der drikker det koldt er ikke helt sikker. Men hvis i ikke har prøvet at smage varm hyldebær saft, så går i glip af noget ahah.
Kan købes i de fleste supermarkeder

endamame bønner 
Det virker måske lidt mærkeligt men er virkelig blevet vilde med de her bønner. De smager mega godt i mad men også bare som en snack uden andet. og så er de jo mega nemme at lave man kan bare putte dem i mikroovnen.
kan købes i de fleste supermarkeder

heroes - acoustic version 
Er generalt bare blevet helt vild med akustiske sange. Især sange der er 1-5 år gamle som så er blevet lavet akustiske eller bare akustiske covers.
Kan også høre på spotify.


Life unexpected 
Det er en serie jeg har set i november, og den er bare mega god, kan klart anbefalde den, hvis der er nogle der mangler en serie at gå igang med.
Kan ses på netflix.






Håber i nød at læse med - Knus 

2 kommentarer:

  1. Super lækre favoritter! Specielt rullekravesweateren, Max Faktors masterouch under eye -concealer og The Body Shop natcremen kunne godt blive mine favoritter også ;-)

    Ønsker dig en rigtig god start på den nye uge!
    Knus www.blogbysine.blogspot.com <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også helt vild med de ting
      tusind tak
      og mange gange i lige måde :))

      Slet