5/10/2017

Rejser jeg gerne vil på

Jeg har i det sidste stykke tid, tænkt på en masse forskellige rejser jeg gerne vil opleve på et tidspunkt i mit liv. Det er alle sammen nogle meget forskellige rejser, som i nok kan se vil jeg gerne prøve lidt af hvert.



Maldiverne: Jeg har altid drømt om, at komme på luksus badeferie på maldiverne. Overvej lige at stå op hver morgen og kigge ud på det her. Jeg syntes det er så smukt og helt sikkert noget jeg gerne en dag ville opleve.




Dubai: Det skulle være en fantastisk by, med massere at se. Jeg vil gerne se den store by, som også skulle være meget anderledes end så mange andre storbyer. jeg vil gerne se ørknerne der er rundt om byen og de store kontraster i byen.




Yellow stone: Jeg har været flere steder i USA, både storbyer og nationalparker. Men jeg kunne vildt godt tænke mig at se, Yellow stone den kæmpe store national park og den store vulkan. JEg vil også gerne bare se resten af den fantastiske natur omkring.




Syd Afrika: jeg har altid drømt om at komme til sydafrika, jeg vil gerne se hvordan det virkelig er dernede. Jeg vil gerne opleve alt det der er i tv, jeg vil gerne hjælpe hvor jeg kan. jeg vil gerne opleve landet, kulturen, og bare hele miljøet generalt.




New Zealand: Jeg kunne vildt godt tænke mig at komme til new Zealand, det ligger så fjernt. Jeg syntes næsten man bliver nød til at prøve det hvis man får mulighed for det. Jeg tror der er vildt meget smukt natur, og massere oplevelser at opleve.

Hvor går jeres drømme rejse til?

3 kommentarer:

  1. Jeg kunne også rigtig godt tænke mig at opleve Maldiverne. Der ser bare så lækkert ud! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror virkelig også det ville være lækkert

      Slet
  2. Jeg vil også vildt gerne til Maldiverne! :)

    SvarSlet