10/07/2015

Ny hobby?


Hey

Jeg elsker virkelig at starte på en ny lille hobby, Jeg bliver får det meste slugt fuldstændig af en ting.
Nogle gange er de der i meget kort tid, hvor de andre gange er der i rigtig lang tid.

idag vil jeg skrive nogle forslag til hobbyer, hvis du ligesom mig elsker at starte på en ny hobby:

Sporty

Der er et hav af muligheder,du kan gå på et gymnastik, fodbold, dans, fitness eller måske tennishold, der er mega mange forskellige sports så der er helt sikker også en for dig

Eller hvis du ikke er så meget for at træne med andre, kan du begynde at løbe. sæt nogle overskuelige mål det vil hjælpe dig med at holde løbet igang.

du kan også se et tons forskellige fitness agtige videoer, hvor du kan træne forskellige ting og fokusere på forskellige steder på kroppen.
f.eks kan du se youtuberen blogilates, som har en kanal hvor man kan være med til at træne med hende, hun er super motiverende og laver også kalendere med mål.
Du kan finde hendes kanal her

Krea

Elsker du ligesom mig, at være kreativ med en masse forskellige ting kan du f.eks Male, tegne, sy eller 1000 andre ting, jeg finder altid min inspiration på forskellige youtube kanaler f.eks LaurDIY og dazzleDIY  Det er 2 supergode udlandske youtubere som regelmæssigt kommer med nye ideer.

Hvis du syntes det er lidt svært at komme igang, kan du gøre det med nogle veninder Eller komme med i krea klubber som tegneskoler osv.



Musikalsk
Jeg er stadig i gang med at tænke over, om jeg vil investere i en guitar.
Jeg syntes det kunne være så sjovt at kunne spille et instrument, og ville ønske at jeg havde begyndt til guitar da jeg var mindre.

Så hvis du ligesom mig er interesseret i at starte på et nyt instrument, kan man finde mange forskellige youtube videoer hvor de viser hvordan man kan spille forskellige sange for nybegyndere, på guitar og alle de andre instrumenter


Håber i fik list inspiration til forskellige hobbyer XX




Ingen kommentarer:

Send en kommentar