4/29/2017

April favoritter







Nike SB Stefan Janoski
Jeg har været helt vilde med de her sko, har gået i dem næsten hver dag. Jeg syntes de er helt perfekt til vejret og så kan man have dem på til stort set alt. De kan købes her.

Daisy dream parfume
"Marc Jacobs Daisy Dream har en essens af kokos, jasmin, pære og brombær som gør den sød, mild og giver en følelse af sommer på flaske". netop dette har jeg elsket, jeg sntes den er helt perfekt nu hvor der er begyndt at blive lidt bedre vejr uden for. Du kan købe den her.
Monstera Deliciosa planten
Denne plante har været helt vildt oppe i tiden, og det kan jeg virkelig godt forstå. Den er vildt pæn og have til at stå på bordet, gulvet eller i vindues karmen. Man kan købe den i de fleste store blomster butikker og planteskoler.

weekly jyske bank app
Weekly appen er en mega smart måde at holde styr på sine penge, og jeg har brugt den hele tiden lige siden jeg installerede den. Det gør det meget nemmere at holde styr på sine penge. og den ligger ens budget. læs mere om weekly

Prison break
Jeg er begyndt at binge se prison break, det er egentlig super dumt midt i eksamens perioden, men wow det er en god serie

" Golden Globe-nomineret og hyllet dramaserie. De fleste undviger at havne i Fox River Fængsel, men Michael Scofield gør, hvad som helst for at havde lige præcis dér. Hans bror er blevet dømt til døden for en forbrydelse, han ikke har begået, og Michaels opgave bliver at få ham ud – indefra. "

3065 days
For et stykke tid siden så jeg filmen 3065 days, den er meget spændende og ret voldsom. Men jeg er generelt ret vild med dokumentere og dette er ikke helt en dokumentar men en film baseret på en rigtig historie.



Ed Sheerans album divide
Jeg har hørt Ed Sheerans album på repeat lige siden det blev udgivet, især de 2 sange supermarket flower og perfect syntes jeg er rigtig søde








It aint me - Selena Gomez
Jeg har også hørt denne sang rigtig meget




Har i haft nogle favoritter i denne måned, hvilke ? 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar