5/17/2017

Sommerferie planer

Jeg glæder mig vildt meget til denne sommerferie, der sker en masse vildt fede ting. Og de skal alle nydes med de bedste mennesker både familie og venner.



   
Den føste uge i sommerferien skal, jeg til landstævne med min efterskole og 7000 andre efterskole elever. Jeg glæder mig vildt meget til at være sammen med en masse dejlige mennesker, jeg glæder mig til at lave noget helt anderledes gymnastik og så glæder jeg mig bare til at opleve det. Alle jeg har hørt der har været til det har elsket det.

    
Når jeg så er kommet hjem fra en uforglemmelig uge i gymnastikkens tegn, skal jeg videre blot 4 dage efter. Så skal jeg til New York, og jeg glæder mig sindsygt meget. Jeg har været andre steder i USA, men aldrig i New York. Jeg glæder mig til at se byen, alle de ting man har set på tv, i film og læst om på adskillige blogge.


Når jeg kommer hjem fra New York, skal jeg bare slappe af. Jeg håber der bliver super lækkert vejr, så jeg kan få slikket noget sol. Men ellers tror jeg bare jeg skal hygge mig, være sammen med en masse venner jeg ikke har set i noget tid, og ja bare slappe af måske tage i et friluftsbad eller til havet og selfølgelig spise en masse is.
    
Til aller sidst i ferien, skal jeg til Bork havnefestival, med en masse efterskole venner. Jeg glæder mig vildt meget og glæder mig til at hygge, feste og have det pisse sjovt.

Det var det jeg skal lave, og jeg glæder mig vildt meget til hver eneste dag.



Hvad skal du i sommerferien?

1 kommentar:

  1. Det lyder som nogle rigtig fede sommerferieplaner! Jeg gad sgu også godt at komme til New York :-) Jeg skal såmænd bare arbejde, hygge og et smut til Polen til stævne!

    Kig forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet