9/03/2015

Morgen rutine

Jeg er er personen der trykker på snooze knappen alt for mange gange. Og ender med bare at være endnu mere træt.

Når jeg endelig er stået op starter jeg altid med at gå på Wc, og tage noget koldt vand i hovedet.
Derefter sætter jeg mig ved mit make-up bord, hvor jeg starter med at tage kontakt linser i, Så renser jeg mit ansigt med en ansigs rens for at fjerne eventuelt snavs og makeup der ikke var fjernet helt dagen inden
Efter det tager jeg mit make up på:

Mascara kan findes her














concealer kan findes her














Øjenbryns kit kan findes her













Efter jeg har lagt min make-up finder jeg et outfit. Du kan finde outfit ideer på et af mine andre indlæg her
Så er jeg klar til at spise morgen mad, som tit er et stykke rugbrød, et stykke frugt eller havregrød. Når jeg er færdig med at spise børster jeg tænder, efter det er jeg egentlig klar til at tage afsted.

Håber i nød at læse med vi ses XX





Ingen kommentarer:

Send en kommentar