7/10/2016

Youtube kanaler jeg ser


Jeg elsker at se yt videoer, og jeg kan sagtens bruge flere timer på det, især hvis jeg finder en ny youtuber. Så her er nogle af dem jeg følger.


Danske 

  • Kristine Sloth 
  • Johanne kohlmitz 
  • Carla mickelborg 
  • Nordicbeautysecret
  • Julia sofia
  • Stupidaagaards
  • Rasmus Brohave 


Udlandske - beauty / lifestyle / comedy

  • Zoella 
  • Alisha Marie
  • Laurdiy
  • Mycupcakeadiction
  • Estée Lalonde
  • Tanya Burr
  • Mylifeaseva
  • Lauren Elizabeth
  • Ingrid Nilsen
  • Maybaby
  • Pointlessblogvlogs
  • ThatcherJoe


Udlandske - fitness / sundhed 

  • Blogilates
  • Yoga with adriene



Ser i yt videoer, hvem følger i ?
Håber i har en skøn dag 

3 kommentarer:

  1. Jeg ser også rigtig mange youtube videoer, og følger også MyLifeAsEva. :)

    www.HolaThea.com

    SvarSlet
    Svar
    1. hun er også super god og sjov :)

      Slet
  2. ahah jeg syntes simpelthen det er så afslappende ;)

    SvarSlet