5/18/2016

5 Ting du kan lave når du keder dig


Klædeskab
Gå igennem hele dit klædeskab, smid alt det tøj du ikke bruger til genbrug eller venner/familie. Du er måske så heldig du finder noget tøj du ikke engang vidste du havde.

Photoshoot
Tag på photoshoot. Du kan tage en veninde med en tur ud og gå, og tage en masse fede billeder, du kan også gå en tur i haven og tage en masse billeder

Spadag
 Lav dine negle tag et langt bad, hvor du bagefter kan rense din hud og putte en masse forskellige creamer på. Efter det kunne du tage et lækkert fodbad.

DIY
Find nogle fede DIY´s, jeg har lavet flere forskellige på min blog. men min ynglings ting at lave er nok scrunchies  (du kan se hvordan man kaver dem her ). Der ligger også tusind vis af forskellige DIY´s på youtube.

Voksne tegnebøger 
Jeg elsker at tegne men, det kan godt være lidt svært bare at tage en, blok frem og tegne. Så jeg er blevet rigtig glad for de nye voksen tegnebøger. De er jo super fede til når man keder sig.

håber i fik inspiration
hvad laver du når du keder dig?



4 kommentarer:

  1. Gode ting. Særligt den med klædeskabet :)
    Hvis jeg har nogle fritimer, så bruges de mest under dynen, med netflix kørende og mit strikketøj :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er simpelthen også noget af det hyggeligste at lave, når man ikke har noget at give sig til

      Slet
  2. Super gode idéer, er især vild med spa-dagen :)

    www.HolaThea.com

    SvarSlet
    Svar
    1. det er simpelthen så lækkert

      Slet