5/01/2016

April favoritter




The body shop vitamin E serum in oil kan købes her

Jeg har en mega tør hud, næsten uanset hvad kan jeg simpelthen ikke fugte min hud nok her i de kolde måneder. Så jeg søgte lidt på nettet og frem til den her olie, jeg har så været nede og købe den, og wow den er virkelig god. Hvis du har tør hud kan jeg virkelig godt anbefalde den, og tror skam også den er ganske fin til normal hud

konjac svamp kan købes her

Jeg har hørt om de her svampe i lidt tid, så tænkte jeg også hellere selv måtte prøve. Som jeg skrev har jeg meget tør hud, så fandt en svamp der passede til min hudtype. Jeg har ikke nået at bruge den vildt meget men jeg er helt vild med den. Min hud er i hvertfald glad for det. De kan købes over det hele, jeg fandt min på apoteket men de kan sagtens findes på nettet

H&M løbetrøje kan købes her

Jeg er endelig begyndt og løbe, men det er jo ikke fordi det er det varmeste vejr uden for for tiden. Så i starten af april købte jeg en ny løbejakke, og jeg er så glad for den. Den er ikke for tyk, men heller ikke for tynd. Jeg er bare helt vild med den

Halskæde kan købes her

Jeg elsker og have smykker på, og jeg syntes det er så pænt når man har det på, men jeg glemmer det virklig tit, eller orker det bare ikke helt. Men jeg er begyndt og gå med en, syntes jeg super fin og enkel halskæde. jeg ved dog ikke helt hvor den er fra men her er en der ligner

bladselleri 

Jeg har virkelig fået en mærkelig craving på bladselleri. Har aldrig rigtig spist det før men så smagte jeg det rent for lidt tid siden, og nu er jeg bare helt vild med det.


 filmen Hachiko: En ven for livet  / hachi a dog´s tale 

den er så sød, men også meget meget sørgelig så husk og have en pakke lommetørklæder ved din side, når du ser filmen 



Musik: hide away og fast car 

de har ihvertfald begge to kørt meget på repeat i denne månede.





Hvad har været jeres favoritter i april ? 
Håber i fik inspiration:)

5 kommentarer:

  1. Lækre favoritter! God aften :)

    byagnesjensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Hvor er det nogle gode favoritter, jeg er også helt vild med de to sange. :)

    www.HolaThea.com

    SvarSlet
    Svar
    1. kan virkelig heller ikke lade vær med at høre dem :)

      Slet
  3. Den er simpelthen også bare fantastisk :D

    SvarSlet