6/19/2016

5 ting du kan lave når du keder dig # 2

Tv-serier
Hvis du ligesom mig elsker at se serier, så finde en tv-serie du ikke har set før. Tro mig det kan man sagtens bruge en hel dag på. hvis du vil have inspiration til nogle gode serier har jeg lavet et indlæg her om nogle af mine ynglings serier.

Socialt medie 
Vi kender vel alle det hvor man sidder i alt for lang tid på sociale medier, så hvis du keder dig kan du bare gøre det, og hvis der slet ikke er noget nyt kan du starte på et nyt socialt medie. Måske enda lave en youtube kanal, en blog eller måske en twitter profil.

Shoppe / cafetur
Tag en af dine venner, eller et familiemedlem, med på en shoppetur. Det er en nem måde , at bruge massere timer sammen med en du kan lide og måske enda være så heldig at finde en lækker ting at købe.

Læs en bog
Det er noget jeg især gør, hvis jeg keder mig. Når jeg virkelig ikke har noget at lave og bare vil slappe af elsker jeg at læse en god bog fx har jeg været rigtig vild med zoe sugg´s 2 bøger også bogen jeg levede er super god.

Spil
Det kan både være brætspil, computer spil, telefon spil , wii m.m
Jeg elsker selv brætspil og mit ynglings er helt klart Matador/Monopoly. Det er så hyggeligt at spille med familie og venner.

Håber du fik inspiration 
Hvad elsker du at lave når du keder dig?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar