6/29/2016

En lille Q&A


1. Hvad er dit drømmerejsemål og hvorfor?
Jeg kunne vildt godt tænke mig, at komme til New York. Jeg har været i USA 2 gange før, og elsker stemningen. Jeg elsker at der bare er så meget shopping og cafe ting. Så jeg tænker at New York ville være perfekt, og jeg har hørt så meget godt om det. Og så kunne jeg også bare, vildt godt tænke mig og se minde stedet for 9/11 og frihedsgudinden.

2. Hvad er dit favoritmærke/favoritdesigner og hvorfor ?
Jeg er helt vild med selected tøj, det er bare så lækker kvalitet. Og det er ikke mega dyrt men det er rimelig god pris for vildt god kvalitet. Er især helt vild med deres t-shirts som jeg også nævner i mit weekend haul. Derudover er H&M også en sikker vinder, bare pga prisen. Det kan selvfølgelig ikke sammenlignes med selected men til prisen på H&M tøj syntes jeg det er lige så godt.

3. Hvem er den sidste du skrev til og hvad skrev du ?
En veninde
Hvor vi aftalte at vi skal være sammen i morgen.

4.  hvad er dine ynglingsbutikker på nettet
Asos - Og med Rabble kan du få rabat hver gang du handler
Nelly- Og med Rabble kan du få rabat hver gang du handler
Ellos- Og med Rabble kan du få rabat hver gang du handler

5. Hvad ville du ønske du var bedre til ?
Jeg elsker at male og tegne, men jeg må nok indrømme jeg ikke ligefrem er den bedste til det. Så det ville jeg meget gerne være bedre til. Jeg ville også vildt gerne lære at spille et instrument.
6. Hvad er din livret ?
pizza

7. hvad ville du gøre med pengen hvis du vandt en million kroner ?
Jeg ville nok først tage hele min familie på en super lækker luksus ferie. Så ville jeg tage en masse veninder med til en fed storby som fx New york. Og ellers lægge dem ind på opsparingen, så jeg fx kunne studere i et andet land.

8. Hvilken tv-serie eller film ville du ønske du levede i ?
the O.C bare fordi de lever luksus livet, tæt på stranden og i super lækre huse.

9. Hvilken by har du aller mest lyst til at bo i resten af dit liv ?
Jeg kunne vildt godt tænke mig at bo i Brighton, London eller København. Bare fordi jeg er helt vild med storbyer.

10. Hvilken sang går på repeat på Spotify hos dig akkurat nu? 

 
indlæg er lavet i samarbejde med Rabble


Har i nogle spørgsmål jeg kan svare på i min næste Q&A?
Hvad ville i svare på spørgsmålene?
Håber i har en skøn dag 

1 kommentar:

  1. I would also love to visit New York and Asos is my favourite online store! Awesome post!

    xo
    www.carinavardie.com

    SvarSlet